🔶 Rok za prijavljivanje je 20 dana pred polazak na putovanje ili do popune mesta.
🔶 Prilikom prijave agentima prodaje potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na konkretno putovanje. Putnik je u obavezi da proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta i broj slobodnih stranica u pasošu neophodnih za putovanje.
🔶 Putnik ima obavezu da se informiše koliko je neophodno važenje pasoša prilikom ulaska i povratka iz države koja je predmet putovanja.
🔶 Agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize, niti je odgovorna ukoliko pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave snosi putnik. U slučaju plaćenog putovanja koje nije realizovano usled neispravnosti putne isprave ili gubitka tokom trajanja programa putovanja, putnik nema pravo na refundaciju i snosi svu odgovornost.
🔶 Agencija ne snosi odgovornost ukoliko putnik nije preuzeo sve mere i ispoštovao proceduru za putovanje tokom pandemije ili mu nije odobren ulazak u zemlju usled pozitivnog testa na granici nasumičnim testiranjem.
🔶 Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
🔶 Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem, agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja i ugovor koji putnik potpisuje sa agencijom.
🔶 Putnik je dužan da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
🔶 Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
🔶 U prevoznim sredstvima je zabranjeno pušenje.
🔶 Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
🔶 Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
🔶 Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
🔶 U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta. U skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
🔶 Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste. Uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
🔶 Aranžman je rađen na bazi minimum 40 putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika rok za otkaz aranžmana je 5 dana pre početka putovanja.
🔶 Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
🔶 Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
🔶 Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
🔶 Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
🔶 Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
🔶 Svaki putnik je odgovoran za svoje lične stvari (prtljag, novac, dokumenta…), te na svoju sopstvenu odgovornost ostavlja sve stvari u autobusu bilo da su prisutni vozači i pratilac grupe ili ne. Agencija ne garantuje bezbednost i osiguranje gore navedenih stvari.
🔶 Agencija nije odgovorna za eventualna oštećenja prtljaga prilikom transporta.
🔶 Putnici koji ne izmire dugovanja i ne uplate putovanje do krajnjeg roka naznačenog u planu i programu i koji ne obaveste agenciju na bilo koji pismeni način u roku od 24 sata od datuma isteka roka plaćanja, biće tretirani kao da su odustali od putovanja.
🔶 Putnici su dužni da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Organizator putovanja ne odgovara gubitak istih! U slučaju krađe (gubitka ličnih stvari), putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori i žalbe vezani za krađe i nepredviđene okolnosti.
🔶 Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara.
🔶 Bezbednost lica i putnika kao i zdravstveno stanje u kom se putnik nalazi je potpuno lična i stvar je lične odgovornosti. Svi putnici moraju biti svesni zdravstvene i bezbednosne situacije zemalja u koje putuju.
🔶 Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.
🔶 U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika agencija zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja.
🔶 Organizator putovanja zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.
ORGANIZATOR PUTOVANJA JE SPECIAL TRAVEL AGENCY DOO LICENCA OTP
108/2021 kategorija A
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.